søndag 31. mars 2013

SISTE STOPP I COSTA RICA, SAN JOSE

Har sjekket inn på luksushostell (er ikke det men føles sånn). Så fint og rent overalt her. Resepsjonisten er italiensk og superhyggelig! Klønete som jeg er klarte jeg å sette fast nøkkelen min i porten til hostellet. Skulle absolutt komme meg ut på egenhånd (hvordan skulle jeg vite at det var en døråpneknapp ved siden av resepsjonen?). Superresepsjonisten kom løpende, men klarte ikke få løs nøkkelen. Var på vei ut til et kjøpesenter så han veiva meg avgårde og sa han skulle ringe en venn. Så med rimelig dårlig samvittighet satt jeg kurs for mitt første kjøpesenter i Costa Rica. Der var det mye jall, men noen fine butikker også. Fikk kjøpt ny bikini (som var formålet med turen). Veldig fornøyd med den, det eneste er at skillet mitt syns ganske heftig, men det får så være. Spiste kinamat til lunsj men fikk bare en plastgaffel å spise med, det sier seg selv at det er vanskelig å spise en grilla kylling med kun plastgaffel. Heldigvis var det noen kyllingbiter i risen også så det ble da noe mat. Måtte bare supplere med en smoothie etterpå!

Da jeg kom tilbake til hostellet var heldigvis nøkkelen ute av låsen og resepsjonisten like blid. Letta! I morgen tidlig tar jeg fly til Equador, hvor jeg skal være en natt før jeg drar til Galapagos!!!

I<3my room


1 kommentar:

  1. For et koselig rom! :) Så virkelig ut som luksus det der :) God flytur til Equador!

    SvarSlett