søndag 3. februar 2013

COSTA RICA RESEARCH

Ble spurt i dag om jeg har begynt å få reisefeber, det har jeg merkelig nok ikke. Jeg gleder meg selvfølgelig masse til jeg drar. Håper og tror at det blir en opplevelse for livet (okey, hvem er det jeg prøver å lure her, DET BLIR en opplevelse for livet!). Men gruglede følelsen uteblir. Tenker at den kommer tidsnok. Så mens hodet forsatt er mer eller mindre kaldt prøver jeg å finne ut av praktiske ting. Jeg har to uker i Costa Rica som foreløpig ikke aner hva jeg skal bruke til. Tips anyone? I og med at jeg aldri har backpacket før vet jeg ikke helt hvordan man går fram. Bestiller man alt på forhånd? Tar man alt som det kommer? Legger man opp en omtrentlig reiserute? Sånne spørsmål dukker opp i fleng. Luksusproblem, I know. Har fått anbefalt å booke hostel i hvert fall for ankomstdagen, men min jeg-liker-å-ha-ting-fiksa-på-forhånd side heller mot å planlegge hele reisen og heller justere den underveis. En annen viktig ting å ta med i betraktning er at perioden jeg skal til Costa Rica sammenfaller med spring break i USA. Noe som visstnok medfører invasjon av amerikanske ungdommer på hostellene. Jeg gir meg selv en tredagers frist til å bestemme meg. Imens slenger jeg med et par drømme seg bort bilder fra Costa Rica:





4 kommentarer:

  1. Ta det som det kommer når du kommer fram. Finn steder de lokale selv går på når det kommer til restauranter og slikt, og evt hør med de hva de anbefaler. De har gjerne gode tips og triks på lager! ;)

    SvarSlett
  2. Sant det du sier der :) Tror jeg skal gå for se-hva-som-skjer metoden. Blir mer spennende sånn! :)

    SvarSlett
  3. Gruer meg til å se disse bildene poppe opp på face...! ;)
    Hilsen Anonym

    SvarSlett
  4. Haha Anonym ;) Spørs om jeg klarer å ta like fine bilder som de over, men skal nok ikke se bort i fra at de havner på face uansett ;D

    SvarSlett