søndag 17. februar 2013

COSTA RICA ON MY MIND

Tenk i dag er det bare 19 dager til avreise. 19 dager! Crazy. 

Etter endel frem og tilbake har jeg bestemt meg for å forhåndsbestille hosteller i Costa Rica. Det er påskeferie når jeg skal være der, og hvis man skal stole på google (det må man jo) blir hostellene fylt opp av ikke bare ferieglade amerikanere, men også costaricanere. Derfor har hele søndagen gått med til å finne reiserute og hosteller. Eller jeg har bestemt reiseruta, men hostellene er en annen sak. De skulle vært booka, men tror det får vente til i morgen. Har i alle fall funnet et hostel som jeg helt sikkert skal bo på. Om man skal tro hostelbeskrivelsen tilbyr det en chill atmosfære samt gekkoer og iguanaer i trærne. Det kan jeg like.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar